Euphoria

 
Hallå!
Det blev varken flygplats eller lektion i Denver med Lully. Hon är rätt dålig på att höra av sig och jag hade tänkt hänga med för hennes skull så det är väl hennes förlust om hon inte hör av sig, eller?

Istället har jag shoppat som en tok! Har sparat rusktigt mycket sedan i somras och kände att jag behövde komma ut lite.
- Dock har jag inte rört sparpengarna, jag lever forfarande på min dricks, bidrag från underbara släkten och USA-lönen -
Har inte hunnit/orkat plåta alla inköp men här kommer två av mina nya favoriter. En plånbok och klocka från Michael Kors. Dör lite varje gång jag ser dem :)
Igårkväll mötte jag upp en au pair från Tyskand som åkt med en annan agentur vilket gör att vi inte träffats tidigare. Kudret heter hon (halvturk) och hon va jättego och trevlig! Vi möttes upp på starbucks. Jag som inte är någon större kaffedrickare har hållt mig till caramel machiato men igår testade jag white chocolate mocha och kommer inte att gå tillbaka till mitt tidigare val. Yummie!
Bakom disken stod även en jättetrevlig grabb som bara började mingla loss med oss som en galning (älskar att amerikanerna bara kan hoppa in i random samtal och babbla på). Han visade sig spela hockey och kände minsan till alla svenska namn man borde kunna, awesome!
 
Jo just det! En annan grym grej. När jag var inne en sväng på Abercombie & Fitch igår så börjar de spela "Euphoria" på högsta volym. Lite stolt över att vara svensk gick jag runt och nynnade med i texten med ett leende på läpparna.

Kommentarer
Postat av: Linn Saveman

Det är någonting med Abercombie & Fitch och Sverige...Läste du min fb uppdatering om svensken som helt plötsligt stog före i kön? ;)

Svar: haha ja så jävla sjukt! liten värld ändå, vad är oddsen liksom?
Katarina Nilsson

2012-08-23 @ 04:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0