I look after you.


Jag ska vara vikarie på Skogstorpsskolan i minst två veckor. Det ska bli skitkul! Kommer att jobba mycket som en "riktig" lärare med egen planeringstid och så. Nu får jag äntligen lite användning för min påkostade utbildning i Spanien. Temat i skolan är mat - kan det bli bättre? Inte nog med att jag älskar god mat, jag gick ju Hotell- och Restaurang på gymnasiet.
Jag gör inget halvhjärtat, när jag gick i nian och skulle hålla egen lektion blev jag medlem på lektion.se och där hänger jag just nu. Jag ska för tusan planera 1,5 vecka av lektioner. Man vill ju inte att läraren jag vickar för kommer tillbaka och känner att eleverna inte presterat över huvud taget.
Det här ska bli kul! Hoppas inte denna sköna känsla försvinner bara.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh! Kul! Men menar du hemkunskap då eller nåt mattema? :-d Inlägget ovan är förresten Läskigt, jag tänker inte kolla. Men jag hoppas att jag får äta råttor och paddor om jag hamnar där :)

2011-03-15 @ 19:24:35
Postat av: Rebecka

Åh! Kul! Men menar du hemkunskap då eller nåt mattema? :-d Inlägget ovan är förresten Läskigt, jag tänker inte kolla. Men jag hoppas att jag får äta råttor och paddor om jag hamnar där :)

2011-03-15 @ 19:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0