There's nothing here for me so I gotta move fast.


Blodgivningen gick bra. Är allmänt rädd för nålar men så farligt är det ju faktiskt inte, nu i efterhand.

Imorgon väntar en ny dag med jobb och på torsdag väntar en heldag. Imorgon ska jag även till kusinen Pamela och fira hennes 15års dag. Hon vill så gärna ha en onepiece men dem ligger på minst 1200 kr typ, och det är mer än jag har på kontot just nu... Kanske när du fyller 18?



Tänkte faktiskt gå och lägga mig snart, det blev sent igår och jag har huvudvärk. Att börja jobba 8.30 imorgon lockar inte jättemycket, jag och mornar är inte bästa vänner.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hon har redan fått en sån där pyjamas av mamma, haha!!

2011-01-18 @ 22:32:01
Postat av: Alice

Sv: JAg vet faktiskt inte, inte än på ett tag, vi har en del snö på marken och kallt är det. Våren kommer kanske som i sverige bara att jag tror den är lite varmare, men vi får se. Jodå, med mig är det bra, hur är det själv?

2011-01-18 @ 23:35:28
URL: http://alicewalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0