There's a world out there that we should see.


Nu har jag nog lunch på jobbet, tidsinställt inlägg vet ni.
Tänkte informera er om en himla bra låt jag gillar, Rocketeer heter den (klicka på namnet för att lyssna genom Spotify).
Vad händer annars då? Funderar på om man ska dra på en Brynäs-resa den 5 februari. Övernattning och allt. Sist jag var där var det helt fantastiskt! Fick träffa Jacob Markström m.fl, låter så dumt att ha en idol som är ett år äldre, men jag avgudar verkligen honom. Egentligen är det inget att fundera på, klart jag ska åka! ...men jag har sååå mycket utgifter just nu och lever på fonder. Hjälper inte att jobba ihjäl sig när man är i restaurangbranchen, löneavtalen har aldrig varit jättebra.

Nåja, får fundera vidare på resan, vill ju såå gärna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0