I can make your bed rock.


Åh, mina shoppingfingrar kliar! Var inne på H&M's hemsida (hatar att gå i själva butiken, allt ser så rörigt ut, på Internet vill jag dock ha allt!). Lade ner 31 saker i korgen. Sållade bort tills det återstod nio (tre av dessa nio var väskor, två i likadan modell...). Kände mig riktigt jäkla nöjd så jag klickade mig fram mot kassan och... klickade ner rutan precis innan jag skickade iväg beställningen!
Sjävbehärskning, 1 - ha-begär, 0. Yes! Jag kommer inte av ensam om mina H&M köp, bättre shopping finns att vänta framöver. Det gäller bara att ha is i magen, det klarar jag. Det gör jag. Jag kommer klara det... Nu ska jag stänga av datorn. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: angelica

haha nädå! det är otroligt blandad kompott kan jag säg, det som är så roligt! :)

hör av er om ni är sugan, du har väl mitt nummer?

2011-01-27 @ 11:11:46
URL: http://angelicabinnberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0