Thailand 4


Maste bara borja med att lanka det nya hotellet vi flyttade in pa idag.
http://www.thenappatong.com/index.php
Sa ackligt fint sa jag holl pa att smalla av nar vi fick var rundtur. Lite lyx far man ju unna sig :)
Idag har vi annars brannt oss halvt ihjal. Man kan se exakt var Johanna missade att smorja in sig och min pigmentflack (som bara synd nar jag blir sobrand) ar latt rosa den med...Blir till att smorja sig ordentligt imorgon for da ska vi spendera sju timmar pa en s.k. Partyboat. Det blir lite lekar och champagne-skattjakt, najs.
Jag har aven kopt undervattenskameror (plural, ja) och tagit massa massa bilder idag! Sa ju att vi brannt oss. Varfor? tanker ni? Jo det ska jag beratta! Vi tog en dagstrip till Raya Island, solade och snorklade i vatten klarare an kranvatten. Sa fint! Vi somnade sedan i solen och resten har ni reda fatt hora.
Ikvall ska vi bara ta det lugnt, vi kakade varsin dessert i hotellets restaurang och sen blir det val kanske till att spela lite kort.
Vi gick aven en svang pa marknaden idag. Det ar marknad vid stranden (5 min fran hotellet) varje dag 24/7 och dar finns allt mojligt. Vaskan jag hade som handbagage har halvt gatt sonder sa jag inforskaffade mig en gigantisk fejk mulberry idag. Ackligt snygg ar den trots den som sagt inte ar akta.
Pa marknaden gjorde jag och Johanna aven varsin hennatatuering, sana som vi vill ha pa riktigt for att se hur det ser ut helt enkelt. Jag skrev mitt thailandska namn Sirinapa pa handleden.
Har har ni mer bilder! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

HAR DIN VÄSKA GÅTT SÖNDER?! :O Jag sa ju att jag skulle behålla den här hemma.. :(

Härliga bilder by the way. Ska kolla on länken nu med. :)

Hoppas ni har det gött, ta det lugnt i solen det närmsta nu..

2011-02-17 @ 22:31:21
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0