Thailand 4

Goddag!
Det blev ingen partyboat igar. Alla Phuket invanade drog till Fullmooonpartyt igar (forutom jag och Johanna) sa det var bara fyra anmalda pa baten (istallet for 50-60 pers som det brukar vara). Hoppas det blir mer idag, vi traffade namligen folk som skulle till fullmoon idag med.
Vi var ute en svang igar, tog det valdigt lugnt men det blev anda ratt sent. Vi hangde pa Grabbarna Grus. Vara svenska vanner hade sagt "Vill ni skaffa mer svenska vanner sa kan ni hanga pa Grus!" "Kul!" tankte vi... Vi har varit dar tva ganger och bara traffat austaliensare, som det verkar finnas ett extremt overflod pa har.
Idag bokade vi aven en oppenbiljett tur/retur till Phi Phi, vi aker imorgon eftermiddag.
Har brannt mina lappar, skitjobbigt. Kan inte le for da spricker dom typ sa jag ser ut som ett torkat katrinplommon ungefar. Igar var de helt svullna mina lappar ar liksom redan stora, spec. underlappen och den blev nastan dubbelt sa stor, och min broskbit i lappen (lang historia) syntes ratt bra.
Nu ska vi packa vaskan infor partyboaten. Vi hors gott folk :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

har du inte läppsyl med solskyddsfaktor?? Smörj in ögonbrynen med, och näsan! <3

2011-02-19 @ 10:19:50
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0