Blow my head off


Jag läser inte "storbloggarna" som Kissie, Dessie och Paow - men halkade in på Dessies av rastlöshet för någon dag sedan. Hon har uppenbarligen designat en t-shirt som ska säljas på NK inom snar framtid. Nu till själva poängen... HON HAR STAVAT FEL!! ÅHHH!! Vad jag HATAR när folk skriver fel på engelska överlag (men speciellt på facebookstatusar). Min engelska är långt ifrån perfekt men när jag skriver en enkel rubrik till mina inlägg, som den ovan, googlar jag nästan alltid bara för att vara 1000% säker på stavningen även om jag faktiskt kan. Ni ska se alla mina screencaptures i mobilen på facebookstatusar. Haha, jag kommer bli en såndär surkärring som stör mig på allt och alla. Jösses så irriterande det är!

Korrekt engelska är "I DON'T READ BLOGS I HAVE TOO MUCH TO DO".

Kommentarer
Postat av: Blopparna - Emmy

Oj vilken miss! haha Men även om det skulle varit korrekt engelska så tycker jag verkligen inte om trycket, vem skulle vilja bära en tröja med det på?

2011-12-05 @ 12:48:07
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0