Tell me I should stick around for you, tell me I could have it all.


Idag väcktes jag av ett samtal fån Becka vid nio-snåret. Somnade om till 11 då Bobby väckte mig. Sen somnade vi om till 13.30 ungefär. Inlägget publicerat tidigare idag satt jag alltså uppe och skrev halva natten och gjorde tidsinställt, då min sovmorgon var planerad. För första gången på länge kände jag mig utvilad när jag väl steg ur sängen. Nu är klockan strax efter 17 och jag har förlorat hela dagen känns det som. Jag och Bobby har varit ute och gått men mycket mer än så har inte hänt. Åh, jag måste verkligen ta itu med mitt rum!

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig. Ikväll är det, som tidigare nämnt, kalas.

Jag bjuder på lite bilder från förra veckan då vi firade Johannas 20års dag. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0