I'll fight forever to keep you close


Hej gott folk!
Idag har det shoppats massa fina saker och jag har stillat mitt ha-begär för en tid framåt. Bilder på allt nytt i garderoben bjuds på senare ikväll/imorgon då jag inte har allt hemma. Mamma och hennes vänner åkte hem tidigare än mig och Becka som mer eller mindre gick lösa och sedan åt på Donken. Mor min tog även med sig lite av mina saker hem då hon tyckte det såg ut att vara "för tungt för mig att bära allt själv"... Ikväll ska jag nog bege mig en sväng förbi deras igen, de åker hem redan på lördag eftersom de bilar. Jag kommer ta med alla mina saker hem och plåta för att kunna presentera det för er. Mina träningsskor har de med tagit med sig så när de rullat hemåt ska jag spendera mina lediga kvällar till att powerwalka längs strandpromenaden.

Bilder nedan är från gårdagens strandvistelse och stadsvandring, även dagens påhitt.


Kommentarer
Postat av: pernilla

ååh, vad brun du ser ut på bilden i vattnet, och beckas mage är ju för gullig :D

2010-09-16 @ 17:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0