There's nothing wrong with going all night long.


Satt och försökte komma på en klämcheck replik i stil med "Once you go black, you never go back." om Stanton's, förgäves. Det jag försöker säga är väl en gång Stanton's, alltid Stanton's liksom. Jag trodde faktiskt jag hade slutat på Stanton's i och med att jag varit borta i 2,5 månad, men i måndags var jag ändå tillbaka och satte upp en lapp med texten: "Hallå! Katta är hemma i Sverige fram till 29 oktober och jobbar mer än gärna om ni vill vara lediga. Kram!". Det har gått två dagar sedan lappen kom upp och jag har jobbat ikväll, ska jobba imorgon, i övermorgon och på tisdag. Hänger ni med på vad jag säger? Man slutar aldrig jobba på Stanton's helt enkelt, på både gott och ont. Jag trivs där så jag klagar absolut inte!

Förutom jobbet spenderade ja 1,5 h på Stålboms med Evelina och det var riktigt skönt att bara få prata av sig. Jag gillar Evelina skarpt! Hon skulle nog ut i helgen med, kul! Jag ska definitivt ut i helgen, det är den enda utekvällen jag får i Sverige på 4 månader så det ska vi fira!

Man kan ha skitkul med en blåstork när man är ute i Falkenberg, förutsatt att man heter Katarina eller Johanna.


Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0