Jag har rätt mycket med mig själv, precis som du.


Shoppingen idag var fantastisk! Jag fick med mig ett par skitsnygga jeans, precis lagom långa var dom med, hur ofta händer det? En underbar grå oversizetröja/poncho/hoodie som jag kommer att bo i hela vintern och en så jäkla snygg jacka så jag tror jag avlider. Utöver det köpte jag två basic-linnen och lite accessoarer.
Ni får sällan se hur mina köp ser ut på, så nu har jag tagit massa spegelbilder som jag inte gillar bara för att självutlösaren suger. Allt för er gott folk!



Jeans och linnen från Pull & Bear.
Oversizetröja från Zara.
Jacka från Bershka.
Smycken från Blanco.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

OMG OMG!!! FABULOUS jacka!!! Undra om jag kommer i den i vinter.. :s

2010-10-14 @ 16:44:31
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0