I know that you feel me somehow.


Nu börjar matchen mellan Brynäs- AIK. Tisdagens match har vi alla lagt bakom oss och det är dags att blicka framåt mot ljusare tider! Sitter hos far och kikar, den lille rackarn har köpt alla Brynäs matcher.

Jag vägde min väska tidigare, 19 kg. Jag har ett kilo till godo alltså. Dock tänkte jag lämna tunga saker, vätskor/body lotion och sånt nere i Spanien innan jag åker hem. Nu börjar jag faktiskt bli riktigt nervös, hoppas jag hamnar med bra rumskompisar från hela världen.



Tjing!

Kommentarer
Postat av: A

sv: haha jasså, ! aa jag använder stativ, det är min räddare i nöden. Sedan använder jag som en liten kontroll med en klapp på, så när man trycker så tar den kort :)

2010-10-28 @ 20:19:47
URL: http://stylebyang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0