I haven't thought of you lately at all


Jag gick och lade mig vid 02.00 igår för att försöka vända tillbaka mitt dygn lite i alla fall. Det gick ju sådär. Låg och vred och vände mig i en timme sen gjorde jag 100 sit-ups för att bli trött. Låg sömnlös ännu en timme, så jag läste ett kapitel ut min bok och pluggade spanskaglosor. Kunde fortfarande inte sova och när jag denna gång kollade på klockan igen stog den på 5.23. Kul. Så mycket för att lägga sig i tid, huh? Nu har jag huvudvärk som jag får allt för ofta p.g.a. skitsaker som det där.



Och ja Becka, det finns Internet på hotellet :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Men daah! Det vet väl alla att andrenalinet pumpar i kroppen när man gör 100 situps och det är ju inget man blir trött av. Gjorde du dom dessutom i sängen så hade de knappt nån verkan.. ;p

2010-10-08 @ 13:38:23
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0