Escape from this hell


Som sagt passar inte rubriken alltid till inlägget, jag har det fint här! Lyssnar dock för tillfället på Avenged Sevenfold - Afterlife och den raden sjöngs precis.

Har inte bloggat alls idag för att jag inte hunnit/orkat/velat. Har gått i skolan, duschat och sovit. Tror inte ens jag pluggade såhär mycket hela sista året i skolan, utan överdrift. Mardrömms veckan är vecka tre säger dom, alltså nästa. Om jag räknat rätt ska jag hålla 3-4 lektioner då, en är färdig att redovisas, en är påbörjad och två måste jag komma på en idé till först.

Ikväll ska vi ändå ut för att kunna andas lite, vi behver något annat att tänka på helt enkelt. Ska förmodligen dra till en flamenco klubb och kolla in en av våra elever, Boris Gallardo släppa loss.

Det som är kvar av helgen ska jag plugga på, känns som att man ligger efter konstant.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Uh, passa på att njuta lite med ;)

Btw, vi var aldrig på gekås, så jag har inte handlat nåt alls.. ;)

Vad sa du att du skulle köpa i julklapp sa du? ;)

Du behöver inte köpa en massa innan, för du kommer inte kunna hålla dig senlixom, och du har inte å mycket pengar.. :p

2010-11-12 @ 18:47:17
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0