Where is the love?


Dag 14 – Dåliga vanor och laster

Mina laster är
att jag alltid vill vara med på allt. Jag pratar ofta för mycket och för fort, jag är lat och jag spenderar alldeles för mycket. Jag är för snäll och håller allt jag egentligen känner inom mig med risk för att såra folk om jag säger vad jag egentligen tycker. Det slutar oftast med att jag själv mår dåligt. Jag har väldigt kort tålamod och jag rapar offentligt. Jag lever i en organiserad oordning - de flesta skulle dock bara kallat det oordning. Jag är även väldigt, väldigt självkritisk. Jo just det, en till! Jag skjuter alltid upp saker!



Mina dåliga vanor är
att jag äter dåligt och på fel tider, jag har även tvångstankar (t.ex. att jag måste blåsa i glaset innan jag fyller det med dryck).

Det är faktiskt skitsvårt att sitta och bedöma sig själv. Både bra och dåliga saker, detta är vad jag har att bjuda på ikväll, kommer ni på något annat får ni hojta till.

Dock kan mitt rum se ut såhär med :)


Det är en gammal bild, vid nästa städning kan jag ta nya bilder så ni får se alla klädställning o.s.v. med!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

När ska du ta tag i målningen och flytta ner då? :)

2010-12-16 @ 22:11:17
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0