You listen and wait for the echoes of angels who won't return

 
Ikväll börjar mina spanskalektioner som jag måste ta för att min visum skall vara giltigt. Jag måste ju inte plugga just spanska men måste ha totalt 72 timmars studier. Det är jag och Kudy som ska gå tillsammans och henne har jag faktiskt inte träffat på minst 2 veckor, hennes syster har varit här och hälsat på och jag har helt enkelt haft annat för mig.
Barnen var jobbiga imorse, man börjar vänja sig vid att ha de skrikande och gråtandes runt om sig, tråkigt nog, men idag var det värre än vanligt. Nu är det i alla fall i skolan och jag har x antal timmar på mig att andas ut innan det är dags att hämta dem och köra till danslektionen. Väl där släpper jag bara av dem så blir de oftast upplockade av vm. Tänkte stanna förbi Walmart för första gången sedan jag kom hit och köpa block och penna till lektionen. Spanskan börjar inte förrän 19 ikväll och slutar 21. Har en känsla av att jag kommer vara helt slut när jag väl kommer hem.
Bjuder på lite egobilder från när jag bodde i Torrevieja, Spanien.


Nu ska jag iväg och träna! Missade mitt konditionspass igår då jag skulle tränat på kvällen men vm jobbade över så det blev väldigt sent och jag blev väldigt trött... Idag är det hur som helst styrka och kondition som gäller så får gå extra hårt ut på konditionen. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Lillie

Åh Walmart jag vill också :D och grymt fina spanien-bilder! :)

2012-09-19 @ 18:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0