Find out games you don't wanna play


Tog inte kort igår på treornas slutproduktion, varför? Min kamera har lagt av... är vad jag trodde igår!

Min lilla Canon Ixus75 med 7.1 megapixlar har hängt med sedan 2007. Att han har mindre migapixel än vad de nya mobilerna har skiter jag fullständigt i. Han är bäst i alla fall! Efter helgens äventyr trodde jag att ha hade lämnat mig, då han inte ville vakna. Tänkte ge mig på ett sista försök att väcka honom igår kväll innan jag skulle lägga mig. Jag klappade honom lite på magen och sa: "Kom igen nu! With Canon you CAN!". Haha! Ni gör/säger säkert också massa pinsamma saker när ni är ensamma. - Sen startade han! Wohoo!

Nu ska jag städa lite till (nej, det tar aldrig slut), sen ska jag fixa mig lite. I eftermiddag ska jag till Johanna och rida, efter det ska vi kika på volleybollfinalen i Falkhallen. Vinner Falkenberg idag så vinner de SM guld!


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack så mycket Katta :)

2011-04-13 @ 12:33:22
Postat av: linn

vad är det för låt som du citerar i rubriken?

2011-04-13 @ 16:53:50
URL: http://linnys.bubbleroom.se/
Postat av: linn

vad är det för låt du citerar i rubriken?

2011-04-13 @ 16:54:18
URL: http://linnys.bubbleroom.se/
Postat av: Rebecka

HAHA!! "With canon you can" Hahahahaha!!



Gött att den funka i alla fall ;)

2011-04-16 @ 22:36:26
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0