Iron Mountain Hot Springs

 
Kära vänner och familj,
 
Idag är der fredag - äntligen helg! Har inte direkt något planerat, men ändå skönt att inte ha någon läxa flåsandes i nacken på en varje dag! Vi ska kanske till lacrossematchen ikväll och eventuellt ut efter det. Blir dock lugnt eftersom jag har ett morgonmöte på 3 timmar imorgon och seda 7 timmars jobb efter det. Så mycket för en "ledig" helg haha. 
 
Inte mycket nytt har hänt sedan sist, ni känner ju till det gamla vanliga sedan innan. Vädret är fint! Mars sägs vara snöigaste månaden här men ännu är mars väldigt ovit. Temperaturen är knasig, som den alltid är i övergångssäsongerna här. Ena dagen är det 20 grader och man solar och andra får man dra fram vinderjackan igen för man ligger under fryspunkten. Himlen är dock alltid blå, kan verkligen inte beskriva med ord hur otroligt underbart det är att i princip alltid ha en blå himmel att se upp till.
 
Hoppas allt är bra med er! Jag sluar jobba om knappt tio minuter så ska börja avsluta det jag håller på med. Nedan bjussar jag på en bild jag tog när jag och Lizzie var vid de heta källorna i bergen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0