House and dog sit

 
Halva lovet har gått, jösses vad fort det går! Jag jobbade igår, idag och imorgon. Har egentligen rätt till att jobba 28 timmar under lov men jag känner att jag måste ha några dagar helt ledigt annars kommer jag aldrig orka hela terminen ut. 
 
Under de dagar vi varit lediga så har vi varit och turistat vid ett ställe som kallas "Seven Falls" kort sagt så är det ett ställe runt en timme söderut med sju vattenfall i ett. 
På bilden nedan står jag och kikar ut från den högsta etappen mellan träden som visas på bilen ovanför.
 
Vi har också passat på att vara ute med Nala endel, för hon kommer i princip aldrig ut tråkigt nog. Har varit i två olika parker och gått längs en flod för att låta henne plaska omkring, vilket hon älskar! 
 
De resterande dagarna av lovet blir ganska lugna. Jag ha lite läxa att ta tag i, dock blir det nog inte förrän söndag. Imorgon är det som sagt jobb igen, på fredag ska vi passa på att göra endel ärenden. Det ska vara dåligt väder så vi täntke fixa nytt pass till mig (för det nuvarande går ut fyra dagar innan jag flyger hem) och även amerikanskt ID så vi slipper bära runt på våra pass, vilket vi gjort sedan vi kom hit, ganska korkat.
På lördag är det lacrosse match igen, så vi ska såklart gå på det. 
 
Hoppas allt är bra hemma, ta hand om er!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka otrologa platser der finns bara runt hörnet! 😍 / Syrran

2017-03-25 @ 08:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0