IKEA

 
Hej allihop!
 
Förra veckan var jag och Lina på IKEA och inhandlade alla möbler till vår nya lägenhet. 5,5 timmar och 7 vagnar tog det, men det var det värt! Dagen efter fick vi allting leverarat hem tiss oss, och flyttkillarna var till och med sälla nog att bära upp alla lådor till lägenheten och respektive rum. Samma kväll gjorde vi klart nästan hela vardagsrummet och igår gjorde vi i princip klart allt i våra sovrum med, tills vi insåg att min garderob var upp och ner/bak och fram. Kommer nu får skruva isär hela igen och börja om... Nåja, inget att göra åt saken. 
 
Jag jobbade i fredags och lördags, annars var helgen rätt lugn. Tror dock jag börjar bli sjuk. Eller jag är rättare sagt sjuk. Hostar, snorar, fryser/svettas omvartannat och har ont i halsen. Skolan börjar nästa tisdag så hoppas verkligen jag mår bra tills dess, har redan läxa att göra och vill verkligen hinna klart med all flytt tills dess med! Annars händer inte så mycket annat. Har bara bild på en del av vardagsrummet hittills, ska försöka lösa bilder på hela stället när allt är klart!
 
Hoppas ni mår bra där hemma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0