Glenwood Springs

 
Hallå hallå!
 
Idag är det torsdag, vilket innebär att det är sista dagen på skolveckan för mig eftersom jag inte har några fredagsklasser. På lördag ska jag jobba eftersom det är sista hemmamatchen för säsongen. Det är lite vemodigt men ändå skönt att ha helgerna fria framöver. Eftersom jag är ledig idag fram 12:15 till lördagmorgon så bestämde jag och Lizzie oss för att åka iväg på en liten minesemester. Vi ska upp till Glenwood Springs, aldrig varit där innan men vet massa som har. Det är väldens största samling av heta källor man kan bara i som är fullt med mineraler och fungerar som ett "naturligt spa". Det ligger bara 3 timmar bort och eftersom hon jobbar på Marriott och får rabatt på boende hittade vi en hotell för endast 350 kronor/natt. 
 
 
 
Nu ska jag iväg till min ekonomi. Ha de så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0