Klippt var det här!

 
Jag är lika dålig som vanligt på att skirva här. 
Det är lika mycket att göra i skolan som alltid, nästa termin ska jag nog bara läsa 5 kurser samtidigt istället för 6, men vi får se! 
 
Veckodagarna går åt till plugg, helgerna hänger jag med vänner och går ut/hittar på någon rolig aktivitet. Jag har på senaste tid bland annat hunnit med att hälsa på min värdfamilj, gå på baseboll match och klippt mig! Egentligen gick jag bara in för att klippa topparna men frisören gjorde som mamma brukar göra och klippte lite som hon ville. Jag var väl inte jättenöjd när jag lämnade salongen men har nu börjat vänja mig och tycker faktiskt om det!
 
I skolan går det bra, även om det är mycket. Jag fick, till min stora lättnad ett A på första provet i "Accounting" vilket är typ bokföring. Ni vet, sånt där skoj man måste kunna om man en dag vill starta egen företag. Händer det kommer jag garanterat anlita någon att göra det åt mig dock - det är inte min favoritkurs om man säger så. 
 
 
 
Fick höra idag att Bobby inte mår så bra, han ska få somna in hemma imorgon. Det är lite jobbigt att vara här och inte få krama om honom en sista gång och berätta för honom hur mycket han lärt mig genom åren och hur mycket jag älskar honom, men det tror jag redan han vet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0