Halsfluss x2

 
Kära vänner, nu har jag gått och blivit med halsfluss igen. Antar att jag inte tvättade ut mina vattenflaskor tillräckligt bra eller något så nu sitter jag här igen, och knaprar på ytterligare en antibiotikakur. Ska minsann ta och dränka mina flaskor i desinfektionsmedel, koka tandborsten och slänga alla läppsyler. Tänker inte bli sjuk igen!
Skolan började idag med, har inte sagt till läraren att jag är sjuk får då hade de förmodligen skickat hem mig eftersom jag fortfarande är ganska smittsam. Hoppsan. Jag tänkte i alla fall inte missa första dagen så drog mig ur sängen trots att allt inom mig skrek "nej!".
 
Har inga nyheter om hyran ännu. Kontoret har varit stängt då det har varit en högtid här. Ska se till att få det gjort i veckan i alla fall. Enligt rykten så stämmer tyvärr de nya siffrorna och alla är mer eller mindre förbannade men eftersom det flyttat runt 200 000 nya människor till Colorado inom senare året (eftersom de legaliserat marijuana) har bostadpriserna skjutit i höjden och då skiter de rent ut sagt i om du är student eller inte, de kommer krama ur dig alla pengar du har för alla andra ställen är minst lika dyra att bo på.
 
Förutom det skriva har jag inte så mycket nytt att komma med.Gick på hockey förra veckan, som ni kan se.
Hoppas allt är ba med er där hemma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0