Jullov

 
Nu har det gått en såndär förfärligt lång tid innan jag skriver igen. Från ett lov till ett annat, nu har jag jullov. Tiden springer iväg och jag är inte riktigt redo, har redan panik över att vårterminen börjar om mindre än 3 veckor. Denna terminen gick i alla fall bra, lika bra som innan faktiskt. Jag fick alla A igen så det är jag fruktansvärt stolt över! :) Det är väldigt lugnt på jobbet nu under lovet, vi har en match på fredag som jag ska jobba på, sen är nästa 6-7 jan. Kontorstimmarna spendeas mest åt att slipa på mitt CV och personliga brev, insåg att det var i stot behov av uppdatering. Behöver även slänga ihop et tpå engelska med deras mått så ska ta en djupdykning i hur det ska se ut nångång under lovet med. 
 
Julen spenderades hos min gamla värdfamilj i Castle Pines. Åkte dit under dage på julafton, släkten var där och vi åt och drack tills vi nästan spack - sen spelade vi Yatzy. Jag sov över och dagen vaknade vi tidigt för att öppna klappar (eftersom tomten kommer på natten till 25e och bara droppar klapparna under granen och äter kakor). Efter paketöppningen kollade vi på en film som barnen fick i julklapp sen mös vi bara innan vi gav oss av för ännu en samling med släkten och en massa mat! Jag åt definitivt mer än nog för hela jullovet under de två dagarna. När vi var klara där tog jag tåget hem och somnade gott! Hoppas ni alla hade en bra jul, jag saknade er massor!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0