On a roll

 
Åh jösses! Ni vet hur jag i förra inlägget skev om hur jag blviit inbjuden till att bli medlem i ett hedersprogram för topp elever? Ja, jag blev medlem också som sagt. Dagen efter jag blev medlem kom min lärare i marknadsföring fram till mig och undrade om jag ville göra en individuell undersökning med henne. Varje termin väljer hon en "exellent och fantastisk elev med potentital" av alla sina elever att jobba individuellt med henne under en hel termin. Så i höst ska jag och min professor med dokrotand i marknadsföring (säger man så?) jobba tillsammans i ett internationallt marknadsföringsprojekt. Hur coolt? Jag, av alla elever! Måste medge att jag är ganska stolt över mig själv. Samma dag fick jag också mejl av min engelska professor som sa att than inte ville kommentera mitt arbete öppet i vår online klassdiskussion eftersom jag inte direkt hade något att jobba på och han inte ville skrämma de andra eleverna. Förhoppningsvis håller detta flytet sig terminen ut. Tycker fortfarande denna terminen är min tuffaste hittills dock. Det blir bara svårare och svårare eftersom det blir en högre nivå på kurserna ju längre man kommer. Visst gör jag fortfarande bra ifrån mig men man märker definitivt en skillnad på denna och första terminen. 
 
I söndags fyllde Jennifer 25 år så då drog nästan alla tjejer till ett ställe kallat "Royal Gorge". Jag har varit där en gång tidigare, när jag var au pair. Vi hängde där i några timmar, tog massa kort, gungade utför ett stup och åke världens näst högsta linbana, högsta i Nordamerika. Ganska coolt :)
 
 
Nu ska jag på lektion. Har skrivit upp mig för mina nya klasser inför hösten, delar med mig av dem i nästa inlägg.
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Alltså det är så himla coolt!! Har sagt det till alla mina vänner 😂😍 hur gick mingelmötet då? Kraaam!😘

2016-04-18 @ 23:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0