Hej igen

 
Hej igen.
Sitter pa jobbet och bloggar nu. "Far hon gora sa?" Tanker ni nog nu. Arligt talat sa ar jag inte helt saker, formodligen inte. Dock Har jag gjort klart alla event i hela augusti och september, aven storsta delan av oktober med sa ger mig sjalv en paus. Jag ar dessutom mer eller mindre min egen chef och lagger mitt egna shcema, sa lange jag gor allt jag ska inom den tiden jag far pa mig tror det det ar helt okej att ta en paus eller tva. Manga av studenterna som jobbar har gor laxor helt oppet sa de ar inte jatteharda har. Pa tal om laxor, har 3 till att a itu med denna veckan sen ar jag klar. Ska forsoka fa det gjort nar jag kommer hem. Vill klamma in ett traningspass ocksa, var tyvarr ett tag sedan sist. Imorgon ar sista skoldagen denna veckan, vad fort det gatt anda! Nar man bara gar 4 dagar i veckan flyger latt tiden forbi. Dock jobbar jag tidigt pa fredag sa blir en lugn torsdag, tror jag kanske gor nagra av laxorna da med sa jag slipper gora allt ikvall. Jag har bara en lektion pa torsdagar men jobbar 7 timmar. 
 
Har ar forresten mitt shcema for denna terminen:
 
 
Mandagar: Nutrition (Narlingslara) och Event Industry (Event Industrin).
Tisdag: Public Speaking (Offentligt, tal, en lektion dar man lar sig att halla tal och prata infor en grupp), Engelska och Food Fundamentals (Grundlaggande matkunskap).
Onsdag: Naringslara
Torsdag: Public Speaking och Engelska.
 
Det kanske inte ser sa mycker ut pa pappret men ar som sagt en hel del arbete att ta med sig hem och att jag jobbet i alla luckor som finns underlattar inte direkt. 
 
Nu ska jag fortsatta jobba igen. Vi hors snart igen! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Men shit med saker du har att göra! Hur hinner du med? Tänk på att ta det lugnt när du kan med. Kraam! 😘

2015-08-31 @ 22:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0