Back on track

 
Ojdå, det var ett tag sedan man skrev här! Jag är tillbaka i USA igen och har påbörjat min andra termin här på Metropolitan State University of Denver. I förra inlägget (som nu är jättegammalt) nämnde jag att jag skulle söka jobb. Jag fick det. Så förutom attgå full tid i skolan jobbar jag 20 timmar i veckan som vårt campus sport och event arena manager. Inte fy skam, är bara mycket att ha koll på.
 
Har nu överlevt mina två första dagar i skolan och jag är redan redo för ett lov. Innan skolan ens hade börjat hade några av mina instruktörer mejlat mig med läxor och saker vi skulle kunna inför första lektionen. Välkommen till universitetslivet i USA mina vänner. 
 
Jag har som sagt mycket att göra, har endel läxor att ta itu med så fort jag skrivit klart detta, men jag ska bli bättre på att blogga! Jag ska verkligen försöka, vet att detta är enda sättet för några av er att hålla koll på mig så vill inte svika er. Allt är i alla fall bra med mig. Skönt att vara tillbaka och vädret här är helt fantastiskt!
 
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Aha, visste inte att du börjat blogga igen. Vet farmor och farfar? 😊

2015-08-31 @ 22:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0