Even springtime feels cold.

 
Har inte hunnit med något gym idag då jag proriterat det istället för tvätt och städ både måndag och tisdag. Var dock trött på att hoppa över kläder och en luftmadrass för att kunna ta mig fram i mitt rum så idag fick bli en sån där tråkig dag. Det snöar ute med och det får mitt humör att droppa rätt långt. I helgen satt jag ute 30 minuter och blev röd på armen, idag har jag 2 lager kläder på mig och kikar ut genom fönsret där snön vägrar sluta falla. Typiskt Colorado. Dock är detta mars-väde roch idag har vi första maj. Vill bara ha sommar och sol nu. Blir fysiskt och psykiskt trött på detta väder. Dock bättre än Sverige när det är bra så ska väl inte klaga allt för mycket.
Ringde kusinerna i NY idag. De säger att jag kan komma precis när jag vill så får väl komma överens med min familj om när det passar dem bäst. Kanske blir juli istället för juni då det kan vara lite tight med vm's jobbschema. Nu ska jag svira om innan barnen hämtas! Ska försöka klämma in gym mellan avslutat jobbpass och middag med Angie's föräldrar som är här och hälsar på. Ha det fint bästa läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0