What are you doing with a girl like that?

 
Hallå!
Nu går äntligen båda barnen i skola igen så imorgon ska jag och Jen kolla Avs träning. Gick aldrig på bio med Cami, vi båda suger på att höra av oss så de blev helt enkelt bara inte av.
Mötte upp Emma idag på CC Mall för lunch. Hon har det tufft nu, vilket suger. Jag är så förbannat glad att jag väntade 16 familjer innan jag tackade ja till någon. Om någon blivande au pair läser detta, var kräsen! Familjen betyder mer än läget men se samtidigt till att inte hamna mitt ute i ingenstans. Familjen Murphy väntade även 9 au pairer innan de tackade ja till mig så det känns också bra, vi väntade liksom på varandra. Familjen kommer eventuellt ta tillbaka Jessica som sin nästa au pair, om inte så ser jag fram emot deras sökande efter en ny, få se hur det går till från denna sidan liksom.
Har kommit på hur jag vill spendera min semestermånad med. Det gäller bara att hitta någon som vill haka på. Om någon från Sveige är sugen på en roadtrip från San Fran - Tijuana längs USA's västkust med stopp i bl.a. Monterey, Santa Barbara, LA och San Diego så hojta till! Detta gäller från 6 augusti och en månad framåt. Kanske någon från världens goaste 6e augustigäng som jag åkte med som är sugen annars? :)
Nu är det läggdags, vi hörs. Godnatt!
Haha! Ni kanske inte ser det men nu när jag kollar på bilen lade jag märke till att min arm såg omjämn ut, tro det eller ej, men det är en muskel! Wohoo!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tjoho, fin muskel ;-) Det finna säkert massor av forum och sidor där man kan hitta folk som vill resa med en, ska höra med celle hur hon gjorde en gång. :-)

2013-01-19 @ 21:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0