Sweep me off my feet.

 
Jag kan helt ärligt säga att jag är lycklig. Jag-är-så-glad-och-lever-mitt-drömliv-med-världens-bästa-människor-runt-omkring-mig-rakt-igenom-lycklig. Ni som vet vad jag pratar om, underbart! Jag önskar alla kunde må så bra som jag gör.
Lördagen spenderades med Angie, Jen och Elise framför TVn och Pitch Perfect, ni som inte sett dem måste se den! Fantastiskt rolig!
Jen och Angie stannade på sleepover. Jen åkte hem tidigt och mina vf lagade frulle till mig och Angie, gott. Sedan drog vi till Daniel's Gate Park och bara kollade på utsikten samt tog några kort. Det går verkligen inte att fånga hur vackert det är här på bild, jag önskar jag kunde köpa biljetter till er allihop så att ni bara skulle få se utsikten, men tyvärr får ni nöja er med bilderna. I de två första bilderna kan ni se spår av de hemska bränderna som drabbade Colorado i somras.
Fick $200 extra denna vecka för att jag jobbat extra så spenderade i princip allt det på en flygbiljett till Oklahoma nu. Ett sista farväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0