I will never stop losing my breath everytime I see you looking back at me.

 
Alex har drabbats av influensan... Vilket innebär att istället för att kolla Avalanche's träningar och träna själv sitter jag hemma med henne och kollar på Bratz. Ingen tandläkare blir det idag heller då jag inte kan ta med henne någonstans på grund av smittorisken.
Har i över en timme försökt lägga in bilder från mobilen till datorn (eftersom kameran strejkar vid för kyliga temperaturer som helgens skidåkning bjöd på) utan resultat. Vet inte alls varför det ska hålla på att krångla nu när det aldrig gjort det innan. Funderar på att skaffa mig en tekniker istället för hockeyman eftersom jag verkar få nya problem med mina elekriska prylar hela tiden. Tar istället några bilder från Anna och lägger upp de få som är tagna med min kamera. Här kommer helgens bildbomb! :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Men FAN vad snygg du är!!!!!

Svar: men tack du världens finaste :)
Katarina Nilsson

2013-01-15 @ 21:17:28
Postat av: Rebecka

Innan jag såg linnéas kommentar tänkte jag skriva "Du är verkligen snygg!" :-D Fast det är du ju med! :-)

2013-01-17 @ 22:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0