I need a hero

 
Har haft min jobbiga 3-dagars-huvudvärk i 3 dagar nu så skönt att veta att det är på väg ut i alla fall. Hela mitt liv har jag haft det rätt jobbigt med huvudvärk. Får det dock inte lika ofta längre men får jag det stannar det i 3 dagar. Lustigt men har lärt mig att leva med det. Man är halvt död och utslagen i 3 dagar och inget hjälper men sen återuppstår man igen. Vill inget annat än att bara komma iväg till gymmet nu men orkar fortfarande inte. Måste även klippa mig. Åh, så många måsten!
Igår när barnen var lediga gick vi på bio och sedan målade vi keramik. De är klara om en vecka så då kan ni få bild på det. Måste även släpa med mitt lata arsle till datorkillarna. Suck!
Nåja, nu ska jag skypa med Lillie. Hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0