You make me feel alive

 
Hej!
Vet att jag varit väldigt dålig på att blogga det senaste, förlåt för det. Har haft barnen hur mycket som helst i dagarna och helt enkelt inte hadft tid och ork. Idag är det dock Alfreds födelsedag och då måste man blogga! Ni där hemma har redan firat klart, men här är klockan bara strax efter 13. Jag skickade hem ett paket till honom som kom fram tidigare i veckan med två riktigt snygga tröjor och en vårjacka, alla från Tommy Hilfiger. Jag bor bara 15 minuter från en massa outlets här så man kan fynda riktigt mycket. Dessa plagg var.... inte billiga men förmodligen så mycket nedsatta man kan hoppas på. Jag har dock svårt att hålla igen när det gäller Alfred, endast det bästa till den bästa.
Grattis på 2års dagen Alfred! Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Underbara kläder, kom våren! :-)

2013-01-28 @ 09:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0