I know I'm good at something, I just haven't found it yet.

 
Flera gånger om har jag snackat om hur fint det är här borta med tror knappt jag visat några bilder på det? Jag och Jessica drog ut till Daniel's Gate, en jättestor och helt fantastisk park bara 5 minuter bort, som bjuder på allt från en grym utsikt till ormar och bisonoxar. Nu under vintern slipper man ormarna och spindlarna (kryllar av svarta änkor här) men på sommaren får man akta sig. Tog inte med mina Hunters eftersom det aldrig regnar här men hade kanske varit bra att ha ibland ändå... Hur som helst! Nu virrade jag bort mig igen. Jag glömde kameran hemma så ni får nöja er med dessa mobilbilder. Kan garantera fler bilder från Daniel's Gate under året. Tänker spendera hela våren på en klippa en med bra bok i handen.
Borta i horisonten kan man även se de Klippiga Bergen. Ska ta bättre bilder på dem snart med.
Fick även julkortet från Farmor och Farfar idag, tack vad ni är söta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0