I decided to give you all of me

 
Ni vet hur amerikanare ofta lovar saker men har svårt för att hålla dem? Bob tillhör inte den skaran. Bob är alltså USA's landslags gamla materialare, har jobbar med den internationella hockeydelen sedan 30 år tillbaka och är för tillfället event- och boende anvarig för landslaget. Han hade lite problem med ögonen och gick till min värdmamma som är ögonläkare. Hon pratar mer än vad jag gör och samtalet kom in på hockey. Hon drog in mig i samtalet, han lämnade sitt kort och sa till VM att jag skulle höra av mig om jag ville ha biljetter.
Igår hade Colorado Avalanche sin första hemmamatch mot de regerande mästarna LA Kings. Bob hörde av sig och berättade att han hade två biljetter över som jag kunde få helt gratis! Jag och Jen gick dit med våra biljetter á $94 styck. Skulle bara stanna förbi suite #9 för att tacka och hälsa på resten av gänget. Gick in, kom aldrig ut. Väl inne bjöds det på mat, dryck och sköna skinnsäten med perfekt sikt. De insisterade på att vi skulle stanna och vi sa inte emot. Gabriel Landeskog stod för första målet, blev matchens lirare och Colorado vann med 3-1. Vilken förbannat perfekt kväll!
Inte nog med den grymma gårdagen. Michaela hörde nyss av sig och vips så ska vi åka på semestermånad ihop. Vi reste hit samtidigt och träffades även i Sthlm innan resan för att fixa visum. Hon är supergo och jag vet att vår månad tillsammans kommer bli oslagbar! Hon vill också cruisa längst västkusten, kan inte bli mer perfekt än såhär!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Nää?? Varför sa du inte detta? Coolt!! Får ni hänga på fler gånger?? :-D Var dt spelarna ni käkade med??! :O

2013-01-23 @ 23:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0