Go, fight, win!

 
Godkväll!
Imorse åkte Jessie hem till Tyskland igen. Det har varit guldvärt att ha henne här över i princip hela jullovet. Barnen börjar skolan igen på måndag och jag får äntligen komma tillbaka till mina rutiner. Nästa lov kommer spnderas på Florida Keys så det lär bli rätt skönt med.
Ikväll kommer gänget hit för mys eftersom Sverige spelar final mot USA imorgonbitti (06:00 USA-tid) i JVM. Hoppas på en repris från förra året, tar gärna spänningen förutsatt att det slutar i vinst. Annars lugnt. Barnens faster och en av hennes döttrar är här nu och hälsar på, första gången på år. Fullt hus, det är nog alltid fullt hus hos the Murphys när man tänker efter. Ikväll har jag sleepover så alla 5 barn sover hos kusinerna och imorgon ska de ha sleepover hos oss. Funderar på att fly då, är dock inte festsugen alls så någon som är sugen på mys imorgon med? Tror jag börjar bli sjuk för den delen också. Attans bananer, måste komma igång med träningen nu igen ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0