You're not alone. We'll be here like solid stones, by your side.

 
LA läxan är nu helt färdig, känns riktigt skönt! Axeln har börjat bli bättre med så tänkte dra förbi gymmet imorgon efter att ha släppt av ungarna i skolan. Ska sedan stanna förbi IKEA och köpa mandelmassa för att göra lite försenade semlor. Måste ha semlor. Passar ju fint på alla hjärtans dag så slipper jag göra hjärtformade kakor. Kanske kan göra hjärt-semlor. Imorgon är även en tvätt och städ dag så kommer verkligen ha fullt upp. Det ligger bruna bananer i fruktskålen med som skriker "bananmuffins med äpple!" - till mig. Barnen är lediga både fredag och måndag så det kommer bli en lång helg. Är dock ledig på måndagar så ska försöka fly huset då på något vis. Jobbar nämligen lördag-söndag. Ska på Alessos spelning på fredag, han är en svensk DJ för er som inte känner till det. Kommer bli kul!
Nu har jag bara bombat er med info känner jag så ska avrunda här och förbereda för att hämta ungarna. Hade inte en bra morgon så vi får se hur resten av dagen blir. Tjingeling!
Kände för att publicera denna goa bild igen. Mamma, farmor, Antonia, Pernilla. Ni är himla bra! :)
(Alla andra med såklart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0