Time does fly

 
Idag är det 182 dagar sedan jag åkte till USA. Idag är det 182 dagar kvar tills min sista jobbdag. Tiden här har verkligen flugit förbi! Jag har bokstavligt talat halva tiden kvar och det känns som att det kommer gå mycket snabbare än vad det redan gjort. I februari ska jag till LA. I mars/april till Florida Keys (och träffa Johanna med familj!!). I maj blir det Oklahoma och i juni New York. I slutet på juli blir det Vegas med brudarna och 5 augusti är min sista jobbdag. Sen har jag ju i och för sig en resemånad kvar att uppleva men den kommer verkligen dra förbi fort. Ja, jag är hemma snabbare än ni kan tro.
Fick sms av min hockeykontakt Bob ikväll med, får biljetter till matchen på onsdag mot Anaheim Ducks. Denna gången hakar Angie på. Wohooo!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

De sorgliga är bara att du är hemma när sommaren är över och de känns som en evighet till sommaren... :( <3

2013-02-05 @ 09:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0