R.I.P. to the girl you used to see, her days are over.

 
Idag har jag fått ett jobberbjudande på ALDO för att jag "just looked so good!", känns skönt. Tackade dock nej eftersom vi enligt lag inte får, men kom därifrån med ett par skor i alla fall.
Har gymmat idag med, har börjat köra 1 timmes kondition och sedan 30 minuter styrka, känns som en bra kombo. Får bara börja fila lite mer på vad jag stoppar i mig så ska man väl förhoppningsvis se någon form av resultat snart. Jobbade bara mellan 7:00 - 8:00 idag eftersom barnen hängde med skolan för att åka skridskor när de var klara med skoldagen. Väldigt lugn dag med andra ord. Imorgon är de dock lediga av okänd anledning så vi ska till akvariumet för att döda några timmar.
Allt för idag! Godnatt gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0