My free card

 
Idag spelades Superbowl, en närmast helig högtid för amerikanarna. Det är finalspelet i amerikansk fotboll det handlar om. Baltimore Ravens mötte San Fransisco 49ers och vann en jämn och underhållande match. Vi alla höll på 49ers för Jen's skull då hon är den mest insatta (ungefär som när jag tvingar Linnéa och Johanna att hålla på Brynäs, de kan även några namn). Annars hade jag nog hållt på Ravens då de slog ut vårt Broncos. Jag vill gärna tro på att man förlorade mot de bästa. Vilket vi nu kan säga att vi gjorde. Superbowl partajet tog plats hemma hos mig och kom gjorde Angie, Jen, Elise, Louise, Lina, Lucy och Anna. Stackars Elin var tvungen att jobba, du var saknad! Vi hade ett helt smörgåsbord, som man skulle sagt även här i staterna. Det var pizza, kyckling, chips och olika sorters dip samt läsk och öl. Mätta och belåtna hade vi alla en go kväll tillsammans. Jag gillar mina vänner här, jättemycket.
Imorgon ska jag gymma bort att skit jag tryckte i mig idag. Har börjat öka vikterna och repetitionerna eftersom jag märker att jag blivit starkare, vilket är skitkul! Älskar att ha träningsvärk!

Kommentarer
Postat av: PIPPI

awww jag saknade er! :((

2013-02-04 @ 23:19:01
URL: http://theworldandelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0