LA

sitter på flygplatsen nu och bara väntar på planet. det är snöstorm hemma i denver så vissa flyg blev försenade/inställda men mitt går som det ska.

berättar bara lite snabbt om vad vi gjort, ni får bättre beskrivning och bilder till allt imorgon när jag är hemma igen.
igår var vi på LA stadstur med en buss. jag fick en svensk rumskompis från borås som bor i san diego här. självklart hade vi gemensamma facebookvänner då hon som sagt är boråsare. hur go som helst var hon så vi hängde hela lördagen :)
idag hade vi valbara lektioner hela dagen och jag valde de karriärinriktade valen. läraren var grym och det var faktiskt riktigt roligt! skola är inte så dumt ändå. ska nog plugga när jag kommer hem igen.
på fredagkväll träffade jag samuel förresten, efter att ha checkat in och sovit i 2 timmar. vi drog till en fest hos en av hans lagkamrater vilket resulterade i att jag fick 2,5 h sömn inför lördagen men, men. YOLO!!! (skämt åsido...)
för er som inte vet, samuel är längst till vänster på bilden.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0