Sunday funday!

 
Denna söndag var verkligen ingen vilodag för mig och Jen. Jag vaknade i och för sig inte förrän 12-snåret efter att ha natt-skypat med Sandra. Då ringer Jen och frågar om jag är på en hike. Varför inte liksom? :) Hoppade ur sängen, drog på träningskläderna och slängde i mig frukost. Först åkte vi till mallet för att spendera våra Wrapp på H&M sen drog vi till ett ställe som heter Chautauqua Park/hiking trail som går upp i bergen vid Boulder. Gick inte hela vägen till toppen då det fortfarande låg massa snö på marken och jag tog mig fram ungefär lika bra som Bambi på hal is. Fint och kul var det i alla fall! Åkte sedan och mötte upp Elise på Pei Wei för middag, efter det frozen yoghurt och sen blev det mallet igen för att se om det gick någon bra film på bio. Det gjorde det inte. Då drog Elise hem men jag och Jen fortsatte vår kväll med bowling. Har med andra ord haft väldigt fullt upp idag och spenderat onödigt mycket pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0