Tutorial

 
Kära bloggläsare. Jag antar att det finns dem som läser som inte är födda på 80-talet och framåt. (Hej mamma, pappa, farmor och farfar!) Här kommer en liten beskrivning/förklaring på hur man hittar rätt i bloggen o.s.v.
 
"Kommentarer" är alltså knappen ni ska trycka på om ni vill skriva en fin liten hälsning/kommentera ett inlägg eller liknande.
I första rutan skriver ni vem ni är. Namn alltså.
De andra två är egentligen obetydliga, så håll er till att få med ett namn åtminstone!
I fjärde och största rutan skriver ni det ni vill ha sagt och sedan klickar ni på "Skicka kommentar". KLART!
 
Alla som kände att detta inlägg var lärorikt kan ju kommentera nu så jag får se om ni förstod! Kram!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

MYYCKET GUUT. Har du tagit bort så att man inte behöver fylla i nån kod för att skicka det? Jag har inte sett det på ett tag dock :)

2012-09-14 @ 22:17:51
Postat av: Lovisa

Haha så skön! Underbar förklaring :)

Svar: haha verkar ha funkat med, pappa kommenterade!! ;)
Katarina Nilsson

2012-09-14 @ 23:12:03
URL: http://lovisa-svensson.blogspot.se/
Postat av: Lillie

Jaha nu förstår jag :D ;)

2012-09-15 @ 00:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0