Some nights I'm scared you'll forget me.

 
Idag vann Brynäs sin första Elitseriematch för säsongen, heja! Förutom detta har jag haft en toppendag med Angie och Jennifer - som faktiskt är från Gävle. Vi stack till öppningen för en ny H&M butik och köade i 2,5 h, de 150 första fick presenter. Vi missade nog de stora goodiebagsen men fick ändå med oss en H&M t-shirt hem (perfekt sovtröja), en gymnastikpåse typ, en katalog och ett presentkort med slumpmässig summa på. Jag lyckades för en gång skull ha lite tur och fick hela $25 pa mitt. Allt var dock tvunget att spenderas samma dag, vilket inte var så svårt. Fick bl.a. med mig ett par nya skor och en jacka hem, båda i brunt. Jag hittade även en go myströja, liten väska och annat smått och gott. Angie var tvungen att dra hem tidigt p.g.a. jobb men jag och Jennifer drog vidare till Pei Wei för att luncha efter shoppingen. Gott!
Tack tjejer för att ni är så jäkla goa, lever för mina helger med er!






Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh, nice! :-D. Lägg ut mer bilder på håret sen ;-)

2012-09-14 @ 08:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0