Please, never hold her down.

 
Hallå!
Sitter och trycker i mig en snabb lunch nu innan jag ska bege mig till en butik för att kräva tillbaka lite pengar. De har råkat dra dubbla summan då "transaktionen inte gick igenom" - gjorde den visst!
 
Idag har jag redan hunnit med att gå på ett bodypump pass också. Gick så dåligt! Kunde inte somna förrän 2 inatt typ sen vaknade jag vid 5 igen och kunde knapt somna om. Började jobba 7 och bodypumpen startade vid 9:30 så har flängt runt hela dagen. Nu är den snart 12 och jag har nyss kommit ur duschen. Skyller det hemska passet på dålig sömn. Vi var ca 30 pers på passet och instruktören var framme hos mig 3 gånger får jag gjorde fel/hängde inte med, tog inte i tillräckligt mycket, gick inte tillräckligt långt ner. Jag var helt enkelt inte alls med. Tappade balansen hela tiden med då jag använder mig av rundade toningsskor. Hon har ju definitivt ögonen på mig nu. Bra att hon bryr sig dock! Jösses vad jobbigt det var! Hela kroppen skakade vid varje rörelse. Passet varar en timme och man fokuserar på en muskelgrupp i taget under en hel låt så man är verkligen slutkörd i slutet av varje låt. Kommer dock förstätta gå på det, grym träning!
Här har ni en bild på hur en del av gymmet ser ut, andra våning = konditionsvåningen.
 
Nehe, nu babblar jag på för mycket. Måste ge mig iväg nu för att hinna med allt jag ska göra innan barnen ska hämtas. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Lillie

Damn vilket big ass gym! :o

Svar: haha ja det är rätt fett! men ditt hade väl tre våningar?
Katarina Nilsson

2012-09-21 @ 21:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0