I'm searching for salvation as the winter closes in.

 
Hej igen!
Två inlägg på raken, vilken grej!
 
Det goa med alla au pairer (nåja, de flesta i alla fall) är att vi är ett stort fett gäng öppna ja-sägare. Lite som en gigantisk familj. Marta som jag träffade igår hade jag ju inte "känt" i mer än några minuter innan vi hade middag tillsammans. Imorgon ska jag på ännu en blind-date med en ny svensk tjej vid namn Emma. Hon bor nästan en timme bort från mig så vi ska mötas halvvägs i Cherry Creek Mall. Perfekt, då ska jag passa på att springa in till H&M och köpa mig en svart body. Jaja, jag vet att jag ska spara pengar men detta är inför halloween. Väldigt viktigt här i USA ska ni veta! Det är roligt att träffa nytt folk och imorgon tror jag inte blir ett undantag.
 
Nu ska jag iväg och träna, ha det så bra! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Kul, du är så bra på att hitta vänner :))

Svar: jajamen! man gör ju vad man kan ;)
Katarina Nilsson

2012-09-25 @ 22:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0