I can make you glad you came.

 
Lördagen med b-rudarna var tiptop som vanligt! Jag mådde oförtjänt dåligt i söndags tycker jag då det inte konsumerades så fruktansvärt mycket, men min vm säger att mycket beror på höjdnivån. Hon hade ju varit uppe i bergen och firat bröllopsdag så hennes söndag var inte heller den bästa.
Lördagen var i alla fall hur bra som helst! Vi började kvällen med förfest hos Angie där vi sedan övernattade efter en sväng i downtown.
Om jag får ta två dagar ledigt för familjen ska jag förresten med Anna (i rött) till Chicago från 13-17 oktober. Håll tummarna för det!


Från vänster har ni Elise (norsk), Jennifer (Gävle) och Angie (Stockholm)

Idag står det kondition och fria vikter på träningsschemat. Det är ju himla bra träning men måste säga att jag känner mig rätt töntig när jag klämmer mig in för en plats mellan alla muskelberg framför spegeln och börjar lyfta vikter, haha! Jag tror det ser ungefär lika dumt ut som jag känner mig. Men inget ska få hindra mig!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha, roligt det hade varit att se dig stå framför spegeln och pumpa ;-)

2012-09-20 @ 08:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0