Brand new things to come

 
Nu kära läsare har jag skaffat mig en helt ny dator! Höll mig till samma märke som innan, en acer. Jag är verkligen ingen apple-typ och vet inte om jag någonsin kommer bli det. Hur kan jag skriva "åäö" tänker ni kanske nu? Jo, såhär är det! Har ändrat installningarna till svenskt tangentbord så får helt enkelt skriva utifrån huvudet då knapparna hamnat lite överallt nu med tankte på att ett svenskt och amerikanskt tangentbord inte ser likadant ut.
 
I helgen var jag på au pair-träff med de andra och vi hikade i Garden of the Gods. Det var så löjligt vackert med de stora röda bergen överallt och den klarblå himlen gav bilderna en underbar kontrast.
Bildbomb av röda berg finner ni nedan. Jag och tjejen i leopardlinne som posar glatt tillsammans är min columbian Camila :)



På sista bilden ser ni alla au pairer i Castle Rock/Castle Pines området. Längst till höger har ni vår LCC (Local Childcare Coordinator), vår mentor i princip som stöttar oss och är vår kontaktperson vid problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0