Baby, try to understand

 
Sa, jag har bestamt mig for att kopa ny dator. Tankte ta dessa pangara fran det svenska kontot da mitt amerikanska endast haller pengar jag overlever pa under veckan. Ska forsoka spara mina amerikanska pengar med saklart, men svart nar man inte ens borjat plugga an och kurserna kostar en massa, pengarna jag far fran familjen racker inte. 
Veckan har varit helt okej, borjade bra med barnen men sedan gick det utfor. Naja, vi fick en halv bra vecka tillsammans! 
 
En annan kul grej at ju att Gabriel Landeskog blivit utsett till kapten for Avalanche. Riktigt kul! Gor mig lite extra stolt att bo som svensk i Colorado, maste se till att ga pa en match! Tycker att elitseriebiljetterna kostar ibland, har far man betala mist 700 spann om man vill kunna skymta spelarna. Trist men det lar vara vart det! Har lite hockeyabstinens nu och foljer Brynas slaviskt aven har borta. 5-0 mot Leksand idag, WOHO!
 
Nu ska jag ga ner till mitt rum och boa in mig, vp har en kompis pa besok sa det lar vara fest utanfor mitt rum in pa smatimmarna, men det ar lugnt! Ar jag trott somnar jag och de var aven sa vanliga att bjuda in mig. Ar dock inte sa sugen pa det med tanke pa att jag borjar 7:00 imorgon (som alla andra dagar). Maste dock inflika och saga, hur skont ar det inte att bo pa jobbet? Vaknar 6:45, stracker pa mig, baddar sangen, tvattar ansiktet och byter om. Gar upp for trappan och, TADA! Klar for annu en dag "pa jobbet".
 
Ledsen for alla trakiga inlagg utan bilder, det ska det snart bli andring pa. Tankte ge mit ut pa datorjakt i veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0